Diensten

Nieuw en renovatie, modern en klassiek

Bouwbedrijf Eurengatrade biedt u een brede waaier diensten aan: renovatie van woningen, bouw van nieuwe woningen, sleutel-op-de-deur en grotere bouwprojecten. Uw smaakvoorkeur bepaalt de stijl, want Bouwbedrijf Eurengatrade bouwt zowel klassiek als modern. Ons hoofddoel is u op een perfecte manier te begeleiden naar een instapklare woning. Met klasse en in stijl.

Ervaren gids

U krijgt bij Bouwbedrijf Eurengatrade een projectcoördinator toegewezen die u in alle fasen van het project begeleidt. Hij buigt zich samen met u over de plannen en geeft u een duidelijk beeld van de uitvoering. Voor advies bij de materiaalkeuze, voor een precieze planning, voor een gedetailleerde follow-up ... u kunt altijd bij hem terecht.

Mensen die van aanpakken weten

Bij Bouwbedrijf Eurengatrade weten we van aanpakken. We laten er geen gras over groeien, maar starten uw project meteen. Dankzij onze korte communicatielijnen krijgt u onmiddellijk antwoord op al uw vragen. Dat speelt in uw voordeel, want u wilt natuurlijk dat uw investering zo snel mogelijk geconcretiseerd wordt. Ja, bakstenen hebben alle baat bij een stevige aanpak.

Correcte werkwijze

Hoewel snelheid in de bouwsector een grote troef is, gaat Bouwbedrijf Eurengatrade niet overhaast te werk. Offertegesprek, contractfase, ontwerpfase, kopersbegeleiding, werkvoorbereiding, bouwfase, oplevering: wij respecteren de logische voortgang van elk project, zodat u op elk moment een klare kijk op het project behoudt.

Correct werk geeft het beste resultaat.